| «‹ January 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 7 月 16 日 星期日  |
| 唔好嘈! |
分類: 未分類 |
以後見面..
一聲你好 ,一聲再見就夠 !唔想再想野!
即使係點..我都覺得值 !
今日既日記淨係想有幾短就幾短!
到左今朝9點先訓 !
|
|
|
*Po~ 於 2006-07-22 06:41 PM 發表:
|
|
|
*Po~ 於 2006-07-22 06:37 PM 發表:
但我想ar ma~
我好唔開心!!!
我開始好憎自己同屋企~
非常之討厭宜家ga生活~
|
|
|
*Po~ 於 2006-07-17 11:11 AM 發表:
友共情 - 古巨基 歌手:古巨基 | 作曲:陳光榮 填詞:周禮茂 | 編曲:陳光榮 *下雨天 總掛念從前 球場上那可愛片段 突然又已一年 祈望再會面 舊朋友 就算心永未遙遠 但這刻渴望見 即使重聚再短*
#時光可變 世界可變 人情亦許多都變遷 友共情不變 那種真找不到缺點 你我再次相見 隨年和月 身心雖耗損 友共情從難扭轉 心內那熱暖 仍是純真未變#
(Now And Then Think Of You And Me Forever Friends Forever We'll Be Time Is Changin' But Nothing's To Be Blamed Cos Our Heart Forever Sing)
|
|