尋晚5點半訓..不過好早又訓醒 !
唔知做咩..好想唱k !有人唱..可以搵埋我 !
再唔係..我就遲d 1個唱 !果下仲正 =.="
哇..係屋企真係悶到我癲 !
好彩nba live 救我1命 ! 哇..發現酒真係好正 !"
成日都搵人陪我飲..哈哈 ! 我真係驚我醉牙!
醉起上黎..我唔知自己會點 !"=.="尋日就狂買野..
買左好多廢野添 ! =.="
終身美麗
塔尖仍舊記得 這擁抱極美好愛有千斤重 重過無涯的鐵路你那手指再笨拙再粗 肌膚也被你修補從前那一位 永未能做到是你去喚醒我 努力才能被愛慕但回頭目睹你 為我好自己不好我這幸運兒合著眼睛 只得你沉重身影如果這記憶非愛情 連天都不會太高興*莫非可終生美麗 才值得勾勾手指發誓 對你不止感激敬禮 當你知己才是虛偽 莫非多一分秀麗 才值得分享我的一切 給我自信 給我地位 這叫幸福 不怕流逝 任他們多漂亮 未及你矜貴*記憶無論再輕 輕不過脈搏聲靠你的手臂 抱我人潮中暢泳我這幸運兒幸運到一轉身找得到你 來為我打氣如果可抱起這愛情 連天都會替我高興