9月1..
又係hall度呆坐"唔知做咩唔識擺隻手 !
所以全場隻手都係翹埋 !怪到好唔知點咁 !
校長講野我就鍾下鍾下..佢一講我就問走得未 ?!"
之後見到何文亮 "係度講上之醉左d野 !
又話我冇理由咁..又問我戒左未..
我又唔知佢問酒定煙咁咪但事答 !
又話咩唔應該為咩一棵樹,放棄成個森林 !
未見過佢咁q 煩 !之後上到去搞左一堆野 !
唔係唔想同你坐 !但係我驚悶親你 !
跟住去左打機 !
打打下唔知做咩停晒電 !都未試過 !咁pk昆人水...