| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 5 日 星期二  |
| 5/9 |
分類: 未分類 |
正式返學 !
一返就比龍sir捉 !我行過左架喇 !
又叫住我 !我唔介意 !但係都唔好叫全名牙 !
第1堂就係經濟 !
個個係度寫野 !都唔知佢地寫咩 !
f.1到依家我未讀過1班d人係咁勤力 !
我又無無聊聊咁抄d..唔知抄左d咩 !
跟住都冇咩寫 !只係個feel好怪 !
去到英文 "何穎文 !
佢d英文好快好快 !我真係聽唔到 !
我淨係知佢係咁講 !我覺得好煩牙 !
煩到想嘔 !=0="
|
|
|
*Po~ 於 2006-09-08 07:53 PM 發表:
所以你要比心機!
今時唔同往日~
今年己經係F.4再唔可以好似F.3咁玩得咁癲架~
加油!加油!
fighting!!!
|
|
|
*Po~ 於 2006-09-06 05:47 PM 發表:
|
|
|
*Po~ 於 2006-09-05 10:05 PM 發表:
何穎文教英文教得幾好架~,雖然佢D英文講得好快,快到你唔知佢講到邊,唯有盡量跟lo~
|
|