| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 17 日 星期日  |
| 責任 |
分類: 未分類 |
在於我既角度,
男仔既責任就係唔好令到女仔唔開心..
可能係好白痴, 好老套"
但係我覺得依樣野係好重要 !
我真係要認真考慮下"幾時戒煙"
其實我仲有d咩缺點 ,知既人講我知"
我唔介意..我都唔介意人笑我白痴 !
|
|
|
po:我冇xanga..點留牙=0="
唔, 性格......我會記住 !
吾停:你有上架咩?!
缺點,可能我係你心目中冇呢...
勁自大=0=
|
|
|
ng*ting`` 於 2006-12-24 02:28 PM 發表:
依家去戒煙><"
快d戒呀..再唔戒就戒唔到架啦*=]
未諗到你咩缺點^v^
|
|
|
*Po~ 於 2006-12-18 06:04 PM 發表:
你ga性格~
but好難改!!
add oil!!!
If you think you can,you can!
|
|
|
*Po~ 於 2006-12-18 06:01 PM 發表:
*ps 各位朋友仔請注意未來幾日氣溫回升&有太陽
記得照顧好身體!!!
唔好病到ar~
又唔黎我xange留cm~
宜家冇set passwords
方便你地黎留cm!
|
|