我對腳真係好似好支力
尋日都冇事 ! 我星期5戈陣跑左1粒鐘步 !
我要操返自己個身體牙 ! 呵..我地學校又捉人食煙嚕 !
老師們別擔心 , 一定唔會有我牙 !
星期5戈陣跑了3200M , 我真係想死 !
D口水全部都係泡@@嚇死我 !
我以為自己有心臟病 , 到時就要講掰掰"
呵..好采我仲未死得去 !
多謝各位留言 !
~完~