29/6/07 Friday
期待已久 終於星期5
聽日可以訓
今日最後派埋chem 47/100 (又抄)
MC 24/50 Long Question 41/90
仲有PHY Long Question 55/100 (合格)
嘟左....今年抄左甘多科 下年點算呀!!!
唔想讀喇! 唔想讀喇! 唔想讀喇!
放學 同yan去食野
之後 淋雨 歸家
訓覺 zzzzzz