5/01/07
今日學校有女子羽毛球比賽
oh.....yes...!!
我地班嬴左5c ,可以打決賽喇.
我地班阿sir 唔知無啦啦,做咩係到跳舞啊
笑死人喇....
5D輸左有個女仔係到喊...
無野啊...佢...!
輸左姐,使唔使喊啊!
甘夸張.........傻ga !!!