◆yMaN's BloG◇
 
 
 
 
2007 年 1 月 5 日  星期五
 

               5/01/07

                     今日學校有女子羽毛球比賽

                      oh.....yes...!!

                     我地班嬴左5c ,可以打決賽喇.

                     我地班阿sir 唔知無啦啦,做咩係到跳舞啊

                             笑死人喇....  

                       5D輸左有個女仔係到喊...

                        無野啊...佢...! 

                            輸左姐,使唔使喊啊! 

                       甘夸張.........傻ga !!!          

 
2007-01-05 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
        ♥♥ 感謝陪我成長的一切一切

 

 



MondayWong
暱稱: .◆y-Man''●
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
網站連結
chocolate 平台
IC
ownstyle
QQ qzone
school'S blog
感動
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 357
留言總數: 293
今日人氣: 10
累積人氣: 10318
站內搜尋
最新文章
對不起, 很久沒update...
2008-12-18
2008-11-16
2008-11-03
2008-10-30