◆yMaN's BloG◇
 
 
 
 
2006 年 11 月 26 日  星期日
 

今日用左個几鐘搭地鐵去大埔國民教育中心面試,浪費晒我D時間!

唉!好灰--” 我地果Team人無人同我同學校ga,搞到我有D驚!

個人介紹果part都唔知自己講左D咩!

好彩後尾D問題都答得OK.

BUT我諗都係<肥>梗嫁喇! 

算啦!橫惦我都唔係几想去北京,我想翻大陸多果去北京窩!

 
2006-11-26 04:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
        ♥♥ 感謝陪我成長的一切一切

 

 



MondayWong
暱稱: .◆y-Man''●
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
網站連結
chocolate 平台
IC
ownstyle
QQ qzone
school'S blog
感動
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 357
留言總數: 293
今日人氣: 0
累積人氣: 10299
站內搜尋
最新文章
對不起, 很久沒update...
2008-12-18
2008-11-16
2008-11-03
2008-10-30