今日用左個几鐘搭地鐵去大埔國民教育中心面試,浪費晒我D時間!
唉!好灰--” 我地果Team人無人同我同學校ga,搞到我有D驚!
個人介紹果part都唔知自己講左D咩!
好彩後尾D問題都答得OK.
BUT我諗都係<肥>梗嫁喇!
算啦!橫惦我都唔係几想去北京,我想翻大陸多果去北京窩!