今日年初二。
dad,mum返黎左埔。
之後去左飲茶,,''
跟住行左一陣,,佢地就走左啦!!
甘我自己系大埔行左一陣。
諗住返屋企之際,,''牙進''打黎,,問我系邊''
之後我右過左翠平到搵佢,,佢就嗌左飛釘黎。
企左一陣,,就去左''牙進''屋企,,。佢地系到打機,我就睇電視。*/\/\*
之後''牙欣''叫我去佢屋企食飯,,咪去囉。>>仲有''牙俊''
佢牙媽煮d野幾好味。哈哈**
之後跟左佢老豆去逗利是。呵呵**
跟住''牙進''右打黎。我就去左大元搵佢。
之後系大元坐左一陣,,牙進右食煙。
諗住坐多一陣走,,點知dad,mum打黎,,。牙媽一邊講,,一邊嗌我死8婆。系甘鬧我。
之後牙進同飛釘同我一齊返富善。
返到富善,,我同牙進發生左一d野,,飛釘系到呆望。
之後飛釘去左洗手間。我同牙進又發生左一d野!!>>至於發生d咩,,直接問我啦!!哈哈**
跟住就返屋企啦!!好驚牙我,,好驚比人打牙!!
|