今日6點醒左,,,,但唔想返。
所以扮肚痛...甘其實我唔系肚痛,,系頭痛同有小小發燒。
因為自己噚晚又做左d好傻既野。
之後扮曬野甘訓到6點30...牙媽都冇嗌醒我,,牙爸又冇,,細佬都冇。
好似冇人當我存在甘""
之後我行去牙媽間房到,,話我肚痛。之後佢話:{你唔返學啦?!}
我話:{唔返啦!返去耕田姐ma""}
之後我再訓返...有人都唔返唷!!
8點幾醒左,,系到睇花樣。笑爆xd"
但個頭好痛....
2點幾..虹虹打黎。問我做緊咩,,系邊。好明顯系家中啦!!
之後問佢地做左d咩,,好唔好反..佢同supper都話悶爆。好彩我冇去姐。
又話要行山,,又要做w.s..煩悶!!
-----------------------------------------
虹虹講得岩{防人之心不可無}
5點幾時我系到睇{蔡依林-地才-唯舞獨尊 演唱會紀實}。
講系唯舞獨尊 演唱會..jolin點努力。點付出!!睇到我勁想喊。
好感人..我諗自己做唔到好似jolin甘。
------------------------------------------
有一些天才
因為驕傲自滿會半途就暗淡無光
有一些地才
會不惜把力氣花光下苦功
讓自己變得與眾不同
成為經典傳奇!!
但原來只要堅持
天才和地才也可以沒有差別

``♥!;*進"
- *|×['!°♥ *惡霸-/\不過我就係鐘意佢夠惡▒":﹍ *]``
``♥!;*Fai"14號 -【小前鋒】
- *|×['!°♥ *on9-/\不過我就系鐘意佢夠on9▒":﹍ *]``
兩個傻傻地架""
|