
今日係會考既第一日...
考我既 visual arts..
感覺..很不真實...
昨晚很夜才睡,今早卻6點就要起身..
會考緊果陣,,都有點兒眼訓..
不過知道自己會考緊..所以都一路燦住..燦住..
雖然唔知結果會係點樣..
但我自己又覺得都滿意既..
唯一係d字囉..我又係唔夠時間整/.\"
得返最後5分鐘,我先開始寫d字...
寫左d唔係羅馬字既羅馬字..
(即係亂了一通=.='')
我都知字體會扣分架喇..
但係點都好過冇寫丫...
好想幫我幅佳作影返張相架..
因為之後自己唔會有得拎返架啦麻..
可惜丫..冇呢個機會,,冇得比大家睇下幅佳作添..
may be 將來大家會起展覽到見到既..
注意:係上流既展覽..
/\/\"
之後,大夥兒去左食野..食pizza hut..
好開心...食到好飽..
叫左d野又食唔晒..好彩之後冇再叫者-.-''
就係咁,會考就開始左喇..
有d唔係太相信..
去果陣..都未覺緊張,
係真正踏入試場果一刻..先覺得..真係殺到埋身了..
我身邊有好多''保良''人..
都好彩斜少少有''衣碟''起到..總算係自己人丫~
今次,我唔可以再衰架喇!! .\''/.
好多謝企鵝張加油咭..^.<''
寫得好岩...我明白的了~cc
而家周身都好痛,,好似好軟,冇咩力咁-.-
不過,今日d野真係好鬼重-0-''
而家雙手好痛..聽日仲要出去補習添/.\''
人散了>________<''
我究竟在扮演什麼的角色??
那美好的一天,,只是自己把它想得太好而已..
當有熟悉的朋友在時..我也只是站在一角吧?!
努力努力!!
大家都要add oil..
會考路程一定會好似幅圖咁:
只有藍天白雲和耀眼的陽光 /\/\''
Strong resolution
makes a great cause out of plainness.
|