唔知打咩好

2010 年 4 月 5 日  星期一   晴天


打波and拜山 開心 分類: 未分類

今日去左拜山先

由1點9開始去拜完第一個2點3

去第2個拜

2點3拜到3點多

根住果d姑媽果d就話去飲咖啡

就去左飲

當我食完果陣

人妖豪打電話就問去唔去打波

我就話是但

根住就去左睇場

等下等下又多左2個人黎

佢地先到

就去找場

到左唔知邊到

就有4個場

有1個比人霸左

我地就諗番家拿波一人一個場

哈哈

根住冇做到

就開始打

3個人打下打下坤哥黎左

變左4人打波

就2:2

打完後

就有2個人黎左搶場

-.-無奈

根住又黎多個

我地就走

去左買野飲

就各自回家

今日唔錯!

係咁多






訪客留言 (返回 Monkey1Luffy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]