唔知打咩好

2010 年 5 月 4 日  星期二   晴天


今日英文 滿足 分類: 未分類

我本來都e為唔合格

但係我又合格 心情爽曬

不過地理同化學e+野

我唔係好想溫  

唔溫又唔得

都係睇下點做同d公式

係冇公式有方程式

星期四唔洗講野 硬膠日

數, 文法,英文問答

唔洗玩  比佢玩曬 屈曬機






訪客留言 (返回 Monkey1Luffy 的日誌)


abcabcng1314 於 2010-05-05 06:31 PM 發表:
cm
機會多的是...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2010-05-06 01:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyr 於 2010-05-04 11:56 PM 發表:
英文戈D 真係要睇時基先溫得到... 返到黎先溫得識
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.- 咁樣咪好囉
夜晚溫一樣
早上溫一樣
Posted at 2010-05-05 01:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Monkey1Luffy 於 2010-05-04 11:53 PM 發表:
咁我e+黎囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CKwan7 於 2010-05-04 11:24 PM 發表:
從來都唔黎我blog 留言:@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]