|
2010 年 5 月 4 日 星期二  |
今日英文  |
分類: 未分類 |
我本來都e為唔合格
但係我又合格 心情爽曬
不過地理同化學e+野
我唔係好想溫
唔溫又唔得
都係睇下點做同d公式
係冇公式有方程式
星期四唔洗講野 硬膠日
數, 文法,英文問答
唔洗玩 比佢玩曬 屈曬機
|
網主回覆
朱 Posted at 2010-05-06 01:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyr 於 2010-05-04 11:56 PM 發表:
英文戈D 真係要睇時基先溫得到... 返到黎先溫得識
|
網主回覆
-.- 咁樣咪好囉
夜晚溫一樣
早上溫一樣 Posted at 2010-05-05 01:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CKwan7 於 2010-05-04 11:24 PM 發表:
從來都唔黎我blog 留言:@
|
|