唔知打咩好

2010 年 6 月 8 日  星期二   晴天


單車記 開心 分類: 未分類

今日同華dee,亮爺去踏單車

轉左一個圈水塘

1個鐘 華dee 跌左好多次 哈哈

4點幾番屋企






訪客留言 (返回 Monkey1Luffy 的日誌)


ggc112233 於 2010-06-09 08:21 PM 發表:
你都有趺ar
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇你跌得咁勁 你撞落個箱到 笑死我地
Posted at 2010-06-09 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



abcabcng1314 於 2010-06-09 11:46 AM 發表:
C0mment..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



N_NORA 於 2010-06-08 08:55 PM 發表:
C0mment'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaI119 於 2010-06-08 07:43 PM 發表:
cm;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]