唔知打咩好

2010 年 8 月 9 日  星期一   晴天


今日無無聊聊咁過左一天 開心 分類: 未分類

今日起身 去買飯

根住食完 就係到諗好似今日有人問我出唔出去

過左陣 就有人問出唔出 當然出啦

就去左信托集合 根住就睇下恆輝

根住佢地話去肥龍 就搭車去左新馬路

搵到後佢地又睇 睇完又行番去高士德睇 點知冇睇 就係高士德到食野

食完野佢地話番去信托本日到睇 睇完各自歸家






訪客留言 (返回 Monkey1Luffy 的日誌)


wilson2_IONG 於 2010-08-09 07:59 PM 發表:
唔同華dee出@@?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

華d有野攪唔得閒
Posted at 2010-08-09 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ggc112233 於 2010-08-09 04:31 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



weoian4 於 2010-08-09 02:21 PM 發表:
:o
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wongkaiwai 於 2010-08-09 12:20 PM 發表:
肥hi..
CM"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈
Posted at 2010-08-09 01:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



abcabcng1314 於 2010-08-09 12:18 PM 發表:
講咩~好複雜~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔複雜
Posted at 2010-08-09 01:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WindyRicky 於 2010-08-09 04:10 AM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]