cursorshelp
泡"發﹏Up◇峰FuNg◆=]
多多留言呀~
Moo_House
暱稱: bubble ♥泡=)
國家: 香港
地區: 南區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2007-10-31
2007-10-26
峰^^
2007-10-20
2007-10-19
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 26
今日人氣: 0
累積人氣: 851
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 18 日  星期三   晴天


玩水ge一日 愉快 分類: 未分類

wow~太開心啦

今日同D FD去馬鞍山游水,玩左超多次滑水梯!

因為我怕sir緊個陣會磨到件泳衣村

所以著左條短褲係面,但係條褲又絕著條滑水梯

所以我間唔中要勃下D水先sir到

但係都好好玩~跟住玩馬騮腸球

有時我真係認5出邊個係馬騮,因為我又無眼鏡

FD又有個味鏡,認唔出呀,但係好彩都ok

之後同小柔去左第一城食野,M記

唸著搭小巴番屋企,點知個小巴站轉左位

上左車,嘟完八達通,先知無位,個司機又唔話我知!

=3=

累....

 

2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天


第一次 分類: 未分類

今日第一次用E個blog

首先多謝一下一位網友紫符ge幫助

今日好累呀~

補習...學口琴....又補習...

唉~

我真係唔想學跳舞啦

雖然我重係超鍾意跳舞,但個老師真係太...唉

我唸著唔學芭蕾舞,學第二D

我發現我跳舞真係退步左好多

因為無心機上堂,成日俾個老師鬧!

我而加無得考跳舞ge工開試,講真我無咩唔開心

因為我唔想再對著個咁ge老師跳舞!

我自己ge出藉率得145份之71

一半都冇,所以咩動作都唔識就!

佢堂堂都話我,琴日話我

''你唔好以為你自己唔駛考試,就唔駛認真咁跳!''

我有認真嫁!但係真係唔識跳!

一個出藉率一半都冇ge人點識姐!

你鬧死我都未鬧醒我呀!

次次跳舞都係咁!唉

聽日會同D好姐妹去游水,hehe

唔理跳舞D野,玩盡佢!