今日第一次用E個blog
首先多謝一下一位網友紫符ge幫助
今日好累呀~
補習...學口琴....又補習...
唉~
我真係唔想學跳舞啦
雖然我重係超鍾意跳舞,但個老師真係太...唉
我唸著唔學芭蕾舞,學第二D
我發現我跳舞真係退步左好多
因為無心機上堂,成日俾個老師鬧!
我而加無得考跳舞ge工開試,講真我無咩唔開心
因為我唔想再對著個咁ge老師跳舞!
我自己ge出藉率得145份之71
一半都冇,所以咩動作都唔識就!
佢堂堂都話我,琴日話我
''你唔好以為你自己唔駛考試,就唔駛認真咁跳!''
我有認真嫁!但係真係唔識跳!
一個出藉率一半都冇ge人點識姐!
你鬧死我都未鬧醒我呀!
次次跳舞都係咁!唉
聽日會同D好姐妹去游水,hehe
唔理跳舞D野,玩盡佢! |