最近有幾張圖我真係好中意(心)
喺0號室的客人入面好可愛既野仔(L)
我喜歡你勉強既笑容XD
就係中意呢個表情~
CAP呢張圖既原因都係後面好高分既MATSUJUN同亮爺!(阿亮個張喺MATSUJUN隔離,不過影唔到= =)
兩隻一齊就好似小朋友咁~
啊...雪之丞!
哈哈哈...
小籠包既畫像好可愛!
覺得呢張既P好靚...
呢張係因為TANABATA MATSURI入面TEGOMASS兩個對鞋都好靚(個人認為)
以上.