STILL THE SAME.
Morimoto
暱稱: 龍龍
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
2010 年 1 月 12 日  星期二   寒冷


cap圖=) 分類: 未分類

最近有幾張圖我真係好中意(心)

喺0號室的客人入面好可愛既野仔(L)

我喜歡你勉強既笑容XD

就係中意呢個表情~

CAP呢張圖既原因都係後面好高分既MATSUJUN同亮爺!(阿亮個張喺MATSUJUN隔離,不過影唔到= =)

 

兩隻一齊就好似小朋友咁~

啊...雪之丞!

哈哈哈...

小籠包既畫像好可愛!

覺得呢張既P好靚...

呢張係因為TANABATA MATSURI入面TEGOMASS兩個對鞋都好靚(個人認為)

以上.






訪客留言 (返回 Morimoto 的日誌)


siukai0102 於 2010-01-14 12:19 PM 發表:
 哈哈 OHNO笑死我XD
後來田中美保點數高過佢XDD
呀亮真係....非常美好啊~~~
仲有CD個KOKI又係好正!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係好搞笑XD
係呀係呀...佢仲好驚訝!
呀亮爺真係...好好!(無法用言語表達)
嗯嗯嗯!!!
Posted at 2010-01-15 06:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kwan11 於 2010-01-12 04:03 PM 發表:
哈哈...
小大幾昤變得咁可愛!? (其實常常都係咁可愛)

K團果個係邊個黎!? - -''
又係講出口 入口 我係田口嗎!?

手越好可愛牙(>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢幾時都咁可愛XD
K團果張係KAME同KOKI喺度玩
係呀TEGO好得意,佢個角色都好岩佢XD
Posted at 2010-01-12 04:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]