|
|
2009 年 10 月 26 日 星期一  |
| 2009/10/26 |
分類: 未分類 |
星期110月26日!
放學時間!啊欣叫我出去食嘢!
4點幾左右出去大陸食嘢行街街!
過到去都就快6點啦!(因為等我=.=)
然後行左好耐!差不多到8點啦!
然後去食嘢啦!(好正啊啲嘢!)
(不過我醒吾起間嘢叫咩)介紹吾到你地囉!

賣單一共(差吾多2百'冇咩記性啊>''<)
|
網主回覆
同你去咪得lo  Posted at 2009-10-28 12:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-10-28 12:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|