今天__過得好正常..'
8點幾仲訓緊教!..但系比人吵醒
之後就12點幾起身!...
然後諗起..今天原來11點有堂上.....!=_=
(但系冇返到)...~.~
跟住就冇理... 刷牙洗臉~
整野食吃~[ 雙腸太陽蛋米粉 + 一個蘋果 ] 豐富呢?
然後打機...[ 好耐冇上過ga勁舞 ]
然後再聽歌訓教! 訓到夜晚7點幾....
又食...食晚飯....(肥死我...)
然後睇電視...睇到9點幾出去跳舞
跳完就去食野..食到2點幾...
車埋敏婷姐回家..然後到我回家~~
返到屋k 3點啦 '沖涼訓教'
甘就一日.......(悶)
|