雋的..平平無奇的一個..Blog-v-"

2008 年 6 月 9 日  星期一   晴天

活了這麼久..總有些感觸.. 分類: 未分類

今日..講我人生..

首先就係講我自己先啦..

我覺得我個樣係中間既最低..

話樣衰又唔係太既..不過都樣衰架啦..

我好唔鐘意有暗倉..點解我有暗倉人地冇..

人地一個禮拜食幾次M記..

塊面仲係白過冰皮..係男仔喎..

我?唔食都有啦..

真係羨慕死人..

第二..我想生高d..

我係我呢個高度..係男仔黎講真係好矮.

我成日打籃球架啦..

不過打極都打唔好..

講真個句..我最廢既運動係籃球..

唔知點解..我好差架喎..

不過其他就得啦..

游水啦..羽毛球啦..田徑都得下既..

因為我細個..咩運動都玩..

游水..我好細個就學..

羽毛球..都學過..二年級..

田徑..講真我天生跑得快..

唔洗點練..

最好玩當然就係三年級參加過屈神氏跑隊..

爆粗比人少啦..正..

講真..識咁多運動..唔洗時間練咩..

所以我一身黑色..

希望大家..尤其是係游水個d.

唔好游到黑哂呀

[.冇人鐘意架..]

講到呢家野..真係呢..

我都想我白d呀..點解呀..

我想白d呀.我唔想要暗倉呀..我想高d呀..

愛情呢樣野..唔岩我呢類人架啦..

我咁大個仔都未拍過拖呢..

愛情..同我有緣無份..

第一我又唔係好樣..

第二我人格又唔係好..

我睇過d心理測驗呢..

話我唔信任對方喎..-3-'

呢d野睇下好啦..

仲有星座測驗..

呢d野嚇下自己都幾興奮既..

我從來都唔信呢d..

愛情呢d野可遇不可求..

況且..我都冇時間拍拖..

我考完試..又要去練波..

今次去日本..第三次去..- -

今次話個棒球場係酒店隔離炸..

好其待..

話就話冇時間..但係..

[時間就像海綿..要擠還是有水的]

最後..考試啦大家..

我要謝絕天龍兩星期..

專心讀書..msn還都會上既..

再見了.各位..

祝大家愛情如火~燒得燦燦爛爛`

 

 

 







訪客留言 (返回 MrCChildren 的日誌)


candy09 於 2008-06-28 06:48 PM 發表:
cm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sosweetcandy 於 2008-06-26 07:32 PM 發表:
cm""
好大篇呢...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dumbo_kw 於 2008-06-25 06:20 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rubylun1214 於 2008-06-23 07:21 AM 發表:
唔係,我唔係嬲,我苦笑
哩排都有人話我似-v-
我仲咁好安慰你,你居然,,,,,,,唉!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就係你呢排比人話..
你又成日比人玩啦..又比人話樣衰啦..
都係我安慰你炸..你幾時安慰我呀?
你居然,,,,,,唉!!
Posted at 2008-06-24 05:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MiShan 於 2008-06-22 06:24 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rubylun1214 於 2008-06-22 02:32 PM 發表:
哎喲,別傷心na
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我心血少.- -"唔嚇得架..!"
Posted at 2008-06-22 04:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WOnderS 於 2008-06-21 09:39 AM 發表:
回cMM=]
愛情冇你想象中咁幸福架''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-"係咩..
唔知呀..又未試過..
Posted at 2008-06-22 04:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yo2to9 於 2008-06-19 03:15 PM 發表:
我覺得你講得唔錯講你既人生
不過你都要加油啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-v-"我會架啦..
你都要加油..-v-"Ohs~
Posted at 2008-06-22 04:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LUV_BIBI 於 2008-06-16 04:53 PM 發表:
hAl0``送壹大粒cM俾尒唷-33333333-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝呀..-v-"
thx Cm=]
Posted at 2008-06-22 04:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KOEYWAIB 於 2008-06-14 07:49 PM 發表:
cM 4 u..*
考試喇..
加油喔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝..你都要加油呀.-v-"
Posted at 2008-06-15 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 MrCChildren 的日誌 ]




MrCChildren
暱稱: 只有一個空殼的的
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
第xx日打bolg- -"
週記
幾日既記
唔開心..
學校燒野食既一日..

:: 日誌分類 ::
全部 (38)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 38
留言總數: 122
今日人氣: 0
累積人氣: 2184

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed