今日又去打波 (迷 : 你悶唔悶架-.-!?)
點知原來今日曾志浩生日@@
周兄嬲佢唔請佢去生日會-__-
仲係到發脾氣
成個大佬咁 囧
點幾落去打波...打左一陣就落雨-__-
本身微微雨都頂得順
但係雨勢加劇-0-
曾家熙,陳錦,我都唔想沐雨
周兄,羊羊 就話個雨好細姐
到最後都係去盈豐果邊@@
行左陣又番泰生打波
打左一陣 我同周兄 vs 羊羊,陳錦,曾家熙
都算實力平均0口0
跟住周杰,陳自閉同埋王仲擇黎左
哈哈...王仲擇問我射唔射到三分
我射左球三分穿針比佢睇-,-
今日總共射入兩球 全部穿針xDDDD
過左一陣對面場既人又走晒
我地竟然4p4玩全場囧
勊到
班女仔又黎埋@@
搶完陳自閉部nds就行埋一二邊
聞說好似睇死雀仔-__-
周兄即刻又行左過去
(溝女就溝女啦\口/)
幾個男仔又過左去
唉-,- 事不關己 己不勞心
坐左係到休息
休息完 個個都走lu 得番我,羊羊,周兄去盈豐搵佢呀妹
6點幾走晒~0~
張美琪好似去左同王仲擇游水.__. |