今日冇乜特別._.
3點幾周兄打電話比我...好寸咁話 : 峰哥! 去打波!
痴線-.-
雖然本身都幾想去,,又落完雨,,,,,但係就憑佢既語氣 我就唔去\口/
全日都好悶呀Orz
希望之後果幾日唔落雨~可以去打波~
嘿嘿...諗番起我可以拍板就好開心
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
哈利波凸6 預告片
http://hk.movies.yahoo.com/trailer.html?id=mcl_harrypotterandthehalfbloodprince
陳奕迅 七百年後 清唱版
http://www.youtube.com/watch?v=-ourxvacDes
|