打波again
周兄冇黎
同羊羊問尾龍骨借波
我覺得佢個波好似牛丸-.-
打到5點幾番屋企lu
番到屋企訓陣教就打機
同周杰傾電話玩Free Style
哈哈 玩5場 我贏左3場
最尾果場超驚險
我超-6咁入左3球3分
最尾贏佢1分
超搞gag
話說琴晚父親節@@
家姐同爸爸劈酒.0.
冇我份\3/
有冇搞錯\口/
真係想當住佢地面 飲番枝82年既紅酒xDD
--------------------------------------------------------------------------------
忘卻
|