今日又去左打波/口\ 曾家熙表哥都黎左@@ 幾靚仔丫-v- 哈哈- - 我地本身又賣甩左周兄-0- 果陣係泰生打,,周兄唔知我地係到 冇黎 我狀態大勇\口/ 狂入a__a 跟住去買野飲,,,比周兄發現我地 囧 搞到又要同佢一齊打._. 唉,,,即刻冇乜心情鬥-__- 跟住大家係到亂射0,0 比某個波友炸板果陣...個波彈番落黎重擊我塊面-.- 痛到仆街,,仲要即時爆埋鼻血,,, 好彩著左紅色衫炸xD 搞到成隻手都係血跡~0~ 跟住又去青田play何仔 玩一陣就閃人lu