hey yo
做左班會副主席=D
好彩我冇投自己- -
如果唔係又要同人爭主席 囧
主席咁鬼忙0.0
班會做錯乜野都鬧主席先7.7
而且老師實問邊個係主席..副主席反而唔洗點出鏡~0~
不過周兄做左財政-,-
我想男班長做財政呀\口/
男班長 + 財政 = 陳水扁
唉...教數果個miss kwok痴膠花- -
講野姣到on99
又樣柒..
個樣成隻青蛙咁7.7
英文都算唔錯030
日日都有好戲睇XD
個miss hou 差唔多堂堂都鬧人7.7
班主任呀蔡ok la~ 都識搞gag-.-
教世史既miss姚都幾好笑- -
中史好悶 囧
電腦 = on99
體育堂個老師 : 禿鷹
第一堂冇乜鬧我地..第二堂..........排唔好隊做廿下掌上壓...........................
排唔好隊兩次 = 40下 囧
第三堂佢又好人番-.-
is he on9?
普通話又悶到死0.0
話說..我開學3個禮拜已經欠左9次功課7.7
10次就要記缺點啦
我個fd先好笑..朝早老師同佢講佢欠4次 跟住佢又冇再欠 但係放lunch果陣老師話佢欠10次 即記缺點
笑到我肚痛XDD
講住咁多先啦0~0
就快考樂理考試v_v
加油加油加油呀!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
我每次想起 已每心歡喜
|