今日早放-3- 所以我帶左PSP返學=] 今日最尾果堂係電腦 本來我覺得好輕鬆= = 不過相反 好煩-3- 牙Sir又講得快.. 放左學之後我地食M記-.-..食完之後打波Lu 打到成身濕曬- - 發左癲禁-3-.....之後返到屋企又要幫老豆搬電視落街... 落去果時見到Joey姐姐 Mk look-.- 見到o左咀.. 7點幾先返到屋企-________-....