今日中文堂- - 唉... Miz黃又發火Ban人了` Miz黃今日好操底- - 我估係功課問題姐..上完中文堂... 英文堂又要錄野....唉-.- Miz就黎走.... 我覺得Miz教得比牙Sir好好多陪 好多人都禁覺得 放學好大雨-_-....同文少一齊洗頭=3='' 好多謝文少佢等埋我先返屋企.. 如果我搞到佢遲到 真係好對唔住-3-..