今日 Is 星期3 正爆- -又係早放既日子-v-... 今日返學隻左腳又痛痛地- -''....不過忍到... 唉..Miss就黎走了t_t.... Miss唔好走 就黎 4月3 啦/口\ Miss話星期5請我地班英文組食飯=W=`... 今日英文堂錄野0v0` 唔制,...又錄... 今日好悶 差唔多成日都係打信長-0-` 巨商?? 悶了覺得 文少都冇乜玩-''-