每個星期日都係禁悶...今個星期日都係 不過有d不祥感覺=v= 可能聽日死期到ha'` Harry大佬唔好番牙/口\.... 我想放埋假先小組討論=]... 唉..都係冇乜可能架啦=3=..'' 今日一起身就唔知玩咩.. 7點幾比人叫左起身- -.. 巨商唔想升Lv Cso又唔係幾想玩 - - ... 信長 我牙哥又更新左1.23 唉...玩PSP算a_a".. 今晚有美女廚房 A_______A .. . . . 今日有智障仔話人智障...笑 (信長 oVo!).