係到祝大家復活節快樂a_a'' 雖然早左d..... Ya a_a 今日星期三 中英英數數數 =] 不過今日上埋英文堂就唔洗上-3- 要聽禁毒講座-_-.. 見到好嚴肅禁-3-` 重有農夫既禁毒歌= =... 今日唔知食飯之後洗唔洗返a"a....我地好多個都唔返 我就唔返a3a'' 諗起唔洗返好開心- -...要返果d唔好打我-.-...... 有怪莫怪....