幫手上呢個網加積分@v@
http://www.iamguitarplayer.com/?fromuid=13773
係囉..
今日去左同親戚喝茶..
之後返沙田..
去新城市陪老母去買衫(比我-v-)
跟住xx打黎..
我就同xx去睇:
死神4來了
好得人驚牙>.<