暑假仲有拾日咋T^T
但係宜家都仲未返香港.
我第一日放假就返左大陸.
足足冇左成個暑假.
23號返既話姐係.
2個月既假變1禮拜T^T
慘死啦.個個暑假咁多節目.
我呢T^T
返香港我同要3台既朋友仔sd sms.3.
(我好鍾意sd sms.轉左sE機唔夠舊機好打.)