MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

2G - Space - QOOZA BLOG 網上日誌
Space
2009 年 6 月 1 日  星期一   晴天


2G 分類: 未分類
  1. 古淑貞:
  2. 朱詠紅:
  3. 吳玉琳:幽靈1號
  4. 吳佩嫦:
  5. 呂芳萍:
  6. 呂慧瑩:
  7. 林嘉麗:
  8. 洪冰倩:
  9. 胡安琪:
  10. 張寶尹:
  11. 梁豐豪:
  12. 梁鶴齡:
  13. 梁灝君:
  14. 許家褔:
  15. 陳光裕:
  16. 陳偉豪:
  17. 曾文照:
  18. 馮成坤:
  19. 馮淑婷:
  20. 黃佩儀:
  21. 黃彬彬:
  22. 黃啟浩:
  23. 黃韻琪:幽靈2號
  24. 管淑敏:
  25. 歐嘉誠:
  26. 蔡哲誠:
  27. 鄭嘉豪:
  28. 鮑紹文:
  29. 謝嘉艷:
  30. 簡慧敏:
  31. 譚少穎:
  32. 蘇昕:
  33. 梁家維:
  34. 梁偉濠:
  35. 許靜芬:
  36. 陳敏兒:
  37. 黃嗣康:
  38. 吳靜怡:

 

That's all

thanks for the year

4.9.10.14.22.24.26.27.31.32.34.35.37

 






訪客留言 (返回 Mr_L 的日誌)


rebeccawu 於 2009-06-19 10:30 PM 發表:
ha ..whats the meaning
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

try to guess
Posted at 2009-06-20 02:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YaKO18 於 2009-06-09 01:17 AM 發表:
U r shit
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yes,i am
Posted at 2009-06-20 02:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chanily 於 2009-06-07 10:34 PM 發表:
識左一年 打錯我既名??
你要去浸信??
未同你打過羽毛球??
十十十油啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thank you
Posted at 2009-06-20 02:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



miki9522 於 2009-06-04 02:08 PM 發表:
=3=' 啥咪意思? 又笑又驚-0-
byebye啦龜.... 去到浸信唔好成日訓教啦xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵 睇情況
Posted at 2009-06-20 02:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



leo415756 於 2009-06-03 03:11 PM 發表:
你個blog up喎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
Posted at 2009-06-20 02:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



banana0407 於 2009-06-03 11:05 AM 發表:
幽靈~~~~~~~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
Posted at 2009-06-20 02:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tamweng 於 2009-06-01 11:17 PM 發表:
我好唔捨得維他奶--你啊 /__\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

i'll come back
Posted at 2009-06-20 02:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuki0728 於 2009-06-01 06:19 PM 發表:
哈~你比我見識到你訓覺既功力!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵
Posted at 2009-06-20 02:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tnix 於 2009-06-01 02:09 PM 發表:
打錯我個名添...
都唔知你系米有心既- -
識左你一年...
覺得你份人都好好...
希望..
第時見到你
你系羽毛球事業上面....有一大進步啦!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thanks a lot
Posted at 2009-06-20 02:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kp2gfatfat 於 2009-06-01 05:18 AM 發表:
維~多謝你呀
唔知你睇唔睇到我ge cm呢
重有1個星期零二日...你就要走
轉到侵信之後唔好唔記得我地2G d人呀
見到一定要hi呀 8年同學 真的為你落淚吧~
好唔捨得你呀 梁家維同學 再見亦是朋友
永遠的好兄弟!!!T^T"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

never forget u
Posted at 2009-06-20 02:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com