|
|
 2010 年 10 月 30 日 星期六
2010-10-30 01:25 AM
|
| |
|
衣半年黎同你一齊有開心過”
你係我心中係我永遠既老婆”
我知係半年黎冇了解過你”
係我唔岩”我有常試去了解你”
我一直都好想做到比你之前既仔更好更了解”
但我一直都做唔到”每一次聽到你叫我做老公”我都好開心”
我都好想係每一分每一秒係你身邊”
你之前條仔搵你”我冇介意了”
雖然真係怕你比搶走”但我知唔可以令你唔同仔傾計”
個心係好想知佢同你講咩”但我冇問”因為唔重要了”最重要係佢有冇叫你同反佢一齊”
我每一日都好擔心你有一日比人搶走”我日日擔心係因為我知自己唔了解你同你之前既仔更差”
我次次怕你出咩事”係因為你成日暈又話嘔又時肚痛”
係因為我太愛你先咁擔心你”
可能一直以黎我不識表白自己對你既愛”但我已經努力去常試”
我知我自己蠢”又唔了解你又唔知你諗咩”
次次都要你擔心又唔開心”
我知你介意我之前d女”
但我唔想你咁而放棄我”我真係好唔捨得
你之前日日叫我做老公”但你今次叫我做豬仔”
個時我真係喊左”
只係一叫法”我已經係咁諗你係咪唔要我”唔愛我”
我真係好傻”
有人同我講唔好咁喇”只係叫法唔同姐”
我個時好想同佢講”叫法係唔同但之前每一日都係叫老公”
但冇喇喇叫豬仔”會亂諗會覺得好似想講分手
唉”但我知我自己可能諗多左”但個心真係好痛好痛’
衣次係我最痛”仲有你令我最愛既人”我不想冇左你”
|
| |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 42 | »
|
|