忘記受過傷害.
              ~~~~~~~~~~
 

                       
 

    ♥那是我唯一快樂♥
2011 年 7 月 2 日  星期六 

 
 

-               琴晚同阿航佢地去左國華@@'

-               10點'我同邦 去到逸麗個巴士站搵佢-,-'

-               好正常無事發生@@'   點知一上車.....

-               阿航坐係我隔離 同我挽包 剪 揼(唔識打)

-               頂-,-' 係咁輸...輸左戈個就俾人一拳打埋黎-,-'

-               fk-,-  佢話到下一站就唔挽 放過我@@ 爽...

-               屌    原來一個站係好似過左好耐咁-,-'

-               之後去到國華-,-' 想挽16格同灣岸!!!

-               但係我只右手既手背已經無晒知覺-,-'

-               睇多睇-,-' 隻手背脹起左-口-'

-               痛到唔知點形容-,-'   我就係咁放棄左挽16格-,-' 自己一個人係開左去挽灣岸-,-'  轉灣戈陣先勁-,-'  轉一轉 痛一痛-,-'

-               我發覺我中間既3隻手指骨痛到咩咁-,-'               之後佢地行埋黎 一齊係到挑灣岸-,-' 媽的' 山路!!! 點挽-,-'

-               挽完之後 我地上左去上面坐-,-'         之後我聽到邦邦原來俾佢條女叫係:老公豬豬-,-' 仲有:bb豬豬!!!     之後我真係頂佢地唔順係咁笑-,-' 我仲要係咁對住邦係咁講-,-' 阿航就係到同hk條女係到傾計-,-'發晒姣~~~          第一次見-,-'

-               阿航傾完之後我地去左搭車-,-'          戈陣都時不時打一打我-,-'         搭車戈陣 佢地話去網吧打機-,-'

-               我咪講:下-,-'咁我返屋企啦-,-'  無錢哇'     佢同我講: 你去唔去呀?!' 最多我請你-,-'      我之後答佢:下-,-' 唔好啦'廢事你話我無錢又要人請啦'學晒慈仔咁'

之後佢話:我請你呀!!! 你去唔去呀?!' 你唔去我地好悶呀!!! 快啦!!! 去唔去呀-,-'? 之後我咪話:nononono!!!唔去呀' 之後一拳二拳咁車埋黎-.-' 

-               就係咁'我終於頂受唔到'我話:仲打?!' 我嬲你!!! 之後佢原來氹人又係用拳黎氹人-,-' 就係咁我去左同佢地打機@@' 打左2個鐘-,-' 

-               之後今日發覺自己2邊手臂都瘀晒!!! 手背就唔係講啦'脹起左!!! 好痛-,-' 挽咩都無力-,-'         

-               他們太恐怖了!!!    

 


   Husband, Wsf:2011-07-02 05:38 PM
  wife; Lsc :2011-07-02 05:38 PM


Mr_vinest
暱稱: VinCent
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
★我最愛你與我這生一起★