2011 年 7 月 2 日 星期六
















- 琴晚同阿航佢地去左國華@@'
- 10點'我同邦 去到逸麗個巴士站搵佢-,-'
- 好正常無事發生@@' 點知一上車.....
- 阿航坐係我隔離 同我挽包 剪 揼(唔識打)
- 頂-,-' 係咁輸...輸左戈個就俾人一拳打埋黎-,-'
- fk-,- 佢話到下一站就唔挽 放過我@@ 爽...
- 屌 原來一個站係好似過左好耐咁-,-'
- 之後去到國華-,-' 想挽16格同灣岸!!!
- 但係我只右手既手背已經無晒知覺-,-'
- 睇多睇-,-' 隻手背脹起左-口-'
- 痛到唔知點形容-,-' 我就係咁放棄左挽16格-,-' 自己一個人係開左去挽灣岸-,-' 轉灣戈陣先勁-,-' 轉一轉 痛一痛-,-'
- 我發覺我中間既3隻手指骨痛到咩咁-,-' 之後佢地行埋黎 一齊係到挑灣岸-,-' 媽的' 山路!!! 點挽-,-'
- 挽完之後 我地上左去上面坐-,-' 之後我聽到邦邦原來俾佢條女叫係:老公豬豬-,-' 仲有:bb豬豬!!! 之後我真係頂佢地唔順係咁笑-,-' 我仲要係咁對住邦係咁講-,-' 阿航就係到同hk條女係到傾計-,-'發晒姣~~~ 第一次見-,-'
- 阿航傾完之後我地去左搭車-,-' 戈陣都時不時打一打我-,-' 搭車戈陣 佢地話去網吧打機-,-'
- 我咪講:下-,-'咁我返屋企啦-,-' 無錢哇' 佢同我講: 你去唔去呀?!' 最多我請你-,-' 我之後答佢:下-,-' 唔好啦'廢事你話我無錢又要人請啦'學晒慈仔咁'
之後佢話:我請你呀!!! 你去唔去呀?!' 你唔去我地好悶呀!!! 快啦!!! 去唔去呀-,-'? 之後我咪話:nononono!!!唔去呀' 之後一拳二拳咁車埋黎-.-'
- 就係咁'我終於頂受唔到'我話:仲打?!' 我嬲你!!! 之後佢原來氹人又係用拳黎氹人-,-' 就係咁我去左同佢地打機@@' 打左2個鐘-,-'
- 之後今日發覺自己2邊手臂都瘀晒!!! 手背就唔係講啦'脹起左!!! 好痛-,-' 挽咩都無力-,-'
- 他們太恐怖了!!!










