- 好耐都未打過blog 大家係唔係好掛住我呢@v@"
- 因為成日掛住挽game 所以咪唔打blog囉
- 今日就破例打左啦-___________-
- 我老婆就黎生日啦 有邊位到時會黎架?
- 如果有既 請留2個cm啦 好少姐
- 老婆因為就黎生日啦 所以 星期1開始我都唔敢亂洗錢lu
- 仲要諗定送咩俾佢 大家俾意見我啦
- 訓啦 早抖 各位-__________________________-"