| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 8 日 星期三  |
| 2009-04-08 |
分類: 未分類 |
今日好早就起左身''
因為約左人唱K
好玩好玩
之後部左呀沈去屯門借書''
我地到左西鐵站林主飛的去快d借完就走
點知同個的士佬講果陣佢話你行果對面就係嫁啦
我心林鬼唔知係對面咩
就係唔想行先飛的呀嗎
比生意佢做佢都唔做
衣家咁既態度真係唔夠
希望劉德華可以出黎做多一次個電視廣告啦
教下d人咩係工作既態度XD
跟主我地就無飛的自己行果去
行左超耐都搵唔到
果陣又熱又餓-3-
最樣都係果的士佬
又唔車我地去
佢都on焦焦嫁
跟主我地問d路人
跟主佢話就係衣到上面我地先搵到
搵得超辛苦-3-
跟主坐車返屋企啦
食完飯就打bg
好啦係咁先
唔講主啦
88~
|
網主回覆
thx Posted at 2009-04-09 10:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
siuLY 於 2009-04-09 11:10 AM 發表:
|
網主回覆
唔唔 Posted at 2009-04-09 10:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
``c0mm3nt`;] ``妳吾識屌佢咖`-_-`; `劉華要同我結婚`冇時間拍廣告`!!
|
網主回覆
下
同你結婚
你係唔係發緊夢呀-3-
呵XD Posted at 2009-04-09 09:50 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係囉
佢都膠膠地-3- Posted at 2009-04-09 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
evilsp 於 2009-04-08 08:18 PM 發表:
|
網主回覆
- -
你係唔係傻左-3-
無啦啦見佢呀媽黎-3-
Posted at 2009-04-09 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好難搵
多數都係佬黎既-3-
Posted at 2009-04-09 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
講埋劉得華囉-___- 個GAG好爛` 我系米要笑架`!??
|
網主回覆
係呀
一定要笑啦XD Posted at 2009-04-09 10:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|