嗨~
今日比平時晏左起身8點幾先起身
一身起開左電腦之後就去擦牙洗臉
之後就係到玩電腦玩到12點30分比左我家姐玩
食完野之後覺得有d眼睡就係梳發到訓一訓就訓到2點幾
電話無啦啦係到震之後聽電話
聽完電話之後就去廁所洗個臉就去左人地屋企啦
係人地屋企坐左1個鐘到就返屋企
跟主呀沈黎左我屋企食飯
食完飯之後我地就同咪fd子去左天恩打波
打到8點幾就同呀坤一齊返屋企
我地行返去果陣係咁玩玩咪d白痴野
雖然白痴但係我地係咁笑XD
跟主返到屋企沖完涼就打bg啦
打主咁多先
88~