記得留CM呀!!!=]
唔該

MrsBean
暱稱: $28興
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-29
2010-03-21
2009-09-01
2009-07-13
2009-07-11
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 4 月 9 日  星期四   晴天


2009-04-09 分類: 未分類

 

嗨~

今日比平時晏左起身8點幾先起身

一身起開左電腦之後就去擦牙洗臉

之後就係到玩電腦玩到12點30分比左我家姐玩

食完野之後覺得有d眼睡就係梳發到訓一訓就訓到2點幾

電話無啦啦係到震之後聽電話

聽完電話之後就去廁所洗個臉就去左人地屋企啦

係人地屋企坐左1個鐘到就返屋企

跟主呀沈黎左我屋企食飯

食完飯之後我地就同咪fd子去左天恩打波

打到8點幾就同呀坤一齊返屋企

我地行返去果陣係咁玩玩咪d白痴野

雖然白痴但係我地係咁笑XD

跟主返到屋企沖完涼就打bg啦

打主咁多先

88~

 

 






訪客留言 (返回 MrsBean 的日誌)


lokkwan925 於 2009-04-11 10:23 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-04-11 10:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ebabii 於 2009-04-10 11:20 PM 發表:
 c0mm3nt;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kawaii_123 於 2009-04-09 11:48 PM 發表:
 電話吾會冇啦啦震架```
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kawaii_123 於 2009-04-09 11:47 PM 發表:
 嘩`!
您去左邊個屋企ah`!????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]