2010 年 9 月 23 日  星期四

23.09.2010

今日我終於鼓起勇氣去睇 生化危機4 3D
未入戲院之前真系幾驚下
入左去..再始個陣..因為有心理準備會有野..所以就冇咁驚...
點知..睇到一半...真系毫無心理狀況下..嚇到差吾多成個彈起..
坐系我身邊個個都比我嚇左跳
同 EX 睇某d戲都未試過嚇到咁

原來又有下一集-__-







訪客留言 (返回 Ms_YanxD 的日誌)


andy_law 於 2010-09-24 12:16 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



無名氏 於 2010-09-24 02:04 AM 發表:
haha~因為我知你驚又點會叫你去睇呢-,-
你好蠢- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: Mavischy
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區

全部 (72)
Just Life (23)
有感而發 (5)
未分類 (44)
2015-05-26
2014-02-20
2014-02-10
2013-10-28
2013-09-20
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章總數: 72
留言總數: 27
今日人氣: 13
累積人氣: 3126

Theme designed by TAovo