今日我終於鼓起勇氣去睇 生化危機4 3D 未入戲院之前真系幾驚下 入左去..再始個陣..因為有心理準備會有野..所以就冇咁驚... 點知..睇到一半...真系毫無心理狀況下..嚇到差吾多成個彈起.. 坐系我身邊個個都比我嚇左跳 同 EX 睇某d戲都未試過嚇到咁
原來又有下一集-__-
暱稱: Mavischy性別: 女國家: 香港地區: 元朗區