What thE`!? 真系煩..今年既班主任系梁曉程 真pK..好鬼煩牙.,,. 通識系何秋敏教真仆街.. 今年都吾知點好..真系要PlanPlan佢先得 呵呵..=}` 打住甘多先..食飯先x__x