事實上我係一個無聊人 對一切冇聊的事都感興趣 琴晚就有一樣超冇聊GE事 呀爸買左個西瓜反尼 成個頭咁大比我DADDY個頭仲大XD 之後睇下張收據= = 20$= = 都幾好食 唉冇聊人就做冇聊野 冇聊到上FACEBOOK搵D冇聊人傾MSN 悶到嘔= =兩點先訓 唉~人生總有歡喜