忙忙忙 一係忙一係悶 死唔死 一早就起身搞野 之後1030接brother反學 之後反左家一陣 擺低d野~後又出尼 接反brother去中環~~ 之後灣仔去書展 行行行~熱到死! 入到去第一樣要做ge就係 搵人~ 寸步難行...終於搵到@@ 最想買ge係森美本新書 之後搵唔到買左本逃先--seson1 之後搵搵搵終於搵到~陰晴筆定 之後4點幾走左~ 去食野~唔知做咩係咁笑~笑笑笑 @@都唔知有咩打算!