唔好亂up野呀!! e家七月呀!!好驚 今日訓訓下 就為望....見到張相打平尼睇見到 一個人樣!!好驚...彈左起身 發冷!!勁驚得自己一個係居企 琴日重睇完怪談@@ 之後驚到唔敢起身 之後繼續訓 訓到0930小學老師打尼話 請問係唔係陳佑而家人 我話係 佢話佢今日要反學校 風記xx 我就咩都唔驚彈左起身 同佢講係咩 之後話我係陳敬羲 佢就哈哈哈 因為我都識佢@@ hehe=] 之後就搵陳佑而出尼叫佢番學 佢係香港仔@!@ 之後就一個人食悶飯 唉!又係m記算啦!! 你想約我就約啦!!