一直訓唔好因為我本人
一向都有責任心....政係我訓前叫我8點打俾佢
叫佢起身.....我就一直記住搞到訓得唔好 HEHE=]
嘩!!今日食到我傻...
LUNCH先食韓燒HEHE=]
之後一個人搭車去大窩口.... 夜晚又去食日本料理 buffet
返到家沖涼照到個肚好似大左咁
仲有最愛HEHE
又要等下一年......