|
|
2008 年 2 月 14 日 星期四  |
| 有緣千里能相會 無緣對面不相逄 |
分類: 未分類 |
有緣千里能相會 無緣對面不相逄...呢句話听就听得多..又係咪真ge呢?我同你叫有緣定無緣呀?很容易就碰上你..但係多數你都同佢..一齊'' 所以我地唔會打招呼..算係對面不相逄嗎?
我想對你死心..不過我做唔到..我已經好努力架啦'' 點解你要咁殘忍?
上次正當我以為可以放低你戈陣..讓我無意中發現..你識彈結他..無可否認,我對鍾意結他或者鍾意音樂ge男生特別鍾情...而你這種條件咁好ge就更令我着迷..只不過我同你永遠都無可能一齊 即係點呀?我應該為遇上你而開心..還是愛上一個不可以愛的人而傷心呀?今日係情人節..我諗你同佢過得好開心...只係我發現自己真的妒忌''
我是活該的嗎? 人地約我我就推左佢..反而期待你同我講一句說話..什至我只想見一下你ge眼神, 我係咪好傻?我係到期待d咩呀?
我只係放棄緊我自己...幫自己編排一個「雙失情人節」...太可悲啦吧'' 朋友們..我諗你地ge情人節都過得不錯吧!即使沒有情人..至少你們不會去期待一些不可能的事....當初認識的你..有錯嗎?
|
| 發表時間:2008-02-14 05:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
{' NikI} 於 2008-02-16 07:40 PM 發表:
雖然知道你已選擇左放棄佢..." 但...要決心忘記佢..真的會很難..." 慢慢來吧"... 一定可以忘記佢的" 加油喔"!!! 沒有了他... 也有我們這班老友仔maa"...
|
|
|
其實暗戀一個沒可能愛上自己的人si最辛苦的' 既然你選擇了放棄, 那就應該決絕D' 唔好成日留意佢' 你知道嗎?!愈是留意,自己就會愈辛苦' 甚至係愈愛愈深..那時候, 你咪仲更加痛苦' 但佢又唔知woo' 甘樣你覺得值得咩??! 假如你覺得是值得gee, 作為好朋友的我,也無話可說' 但你真的想繼續過這些日子嗎??!
|
|
|
MOK_ka 於 2008-02-15 04:48 PM 發表:
- 我情人節果日係水坑尾見到佢ar " 佢同佢條女一齊行..... 唔知點解我成日行果到都見到佢- -" (無任何意思嫁 " 唔好諗錯野)
|
網主回覆
戈日我都見到佢...算啦'' 如果愛神唔願意讓佢愛上我,如何強求也是沒用的! Posted at 2008-02-15 06:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
路 過 的 cm =] 祝新年快樂! 得閒記得回訪喔!^0^
|
網主回覆
新年快樂! Posted at 2008-02-15 04:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|