錫自己...讓傷痕慢慢復元..
抱着那殘酷的狼 應該自負那後果

曾像孩子 愚昧無知 曾亦無心 踏進愛戀
於錯敗中站起 總會長一智 或會成熟到不必再輸

情人像在夢中消失了 才銘記一世
N21
暱稱: ┌儀┐
性別: 女
最新文章
第一次的飲酒..
第一次開心的受傷...
愛情遊戲
一世的好朋友..記住我...
無聊的日子..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 195
今日人氣: 39
累積人氣: 11717
文章分類
全部 (54)
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


有緣千里能相會 無緣對面不相逄 分類: 未分類

有緣千里能相會 無緣對面不相逄...呢句話听就听得多..又係咪真ge呢?我同你叫有緣定無緣呀?很容易就碰上你..但係多數你都同佢..一齊''  所以我地唔會打招呼..算係對面不相逄嗎?

我想對你死心..不過我做唔到..我已經好努力架啦''  點解你要咁殘忍?

上次正當我以為可以放低你戈陣..讓我無意中發現..你識彈結他..無可否認,我對鍾意結他或者鍾意音樂ge男生特別鍾情...而你這種條件咁好ge就更令我着迷..只不過我同你永遠都無可能一齊 即係點呀?我應該為遇上你而開心..還是愛上一個不可以愛的人而傷心呀?今日係情人節..我諗你同佢過得好開心...只係我發現自己真的妒忌''

我是活該的嗎? 人地約我我就推左佢..反而期待你同我講一句說話..什至我只想見一下你ge眼神, 我係咪好傻?我係到期待d咩呀?

我只係放棄緊我自己...幫自己編排一個「雙失情人節」...太可悲啦吧''  朋友們..我諗你地ge情人節都過得不錯吧!即使沒有情人..至少你們不會去期待一些不可能的事....當初認識的你..有錯嗎?

發表時間:2008-02-14 05:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 N21 的日誌)


{' NikI} 於 2008-02-16 07:40 PM 發表:
雖然知道你已選擇左放棄佢..."
但...要決心忘記佢..真的會很難..."
慢慢來吧"...
一定可以忘記佢的"
加油喔"!!!
沒有了他...
也有我們這班老友仔maa"...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Angel_Hair 於 2008-02-15 08:01 PM 發表:
其實暗戀一個沒可能愛上自己的人si最辛苦的'
既然你選擇了放棄,
那就應該決絕D'
唔好成日留意佢'
你知道嗎?!愈是留意,自己就會愈辛苦'
甚至係愈愛愈深..那時候,
你咪仲更加痛苦'
但佢又唔知woo'
甘樣你覺得值得咩??!
假如你覺得是值得gee,
作為好朋友的我,也無話可說'
但你真的想繼續過這些日子嗎??!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MOK_ka 於 2008-02-15 04:48 PM 發表:
- 我情人節果日係水坑尾見到佢ar "
佢同佢條女一齊行.....
唔知點解我成日行果到都見到佢- -"
(無任何意思嫁 " 唔好諗錯野)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

戈日我都見到佢...算啦'' 如果愛神唔願意讓佢愛上我,如何強求也是沒用的!
Posted at 2008-02-15 06:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wendy123456 於 2008-02-14 05:27 PM 發表:
路 過 的 cm =]
祝新年快樂!
得閒記得回訪喔!^0^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

新年快樂!
Posted at 2008-02-15 04:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





好友名單
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
網站連結
尚無任何連結
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031