錫自己...讓傷痕慢慢復元..
抱着那殘酷的狼 應該自負那後果

曾像孩子 愚昧無知 曾亦無心 踏進愛戀
於錯敗中站起 總會長一智 或會成熟到不必再輸

情人像在夢中消失了 才銘記一世
N21
暱稱: ┌儀┐
性別: 女
最新文章
第一次的飲酒..
第一次開心的受傷...
愛情遊戲
一世的好朋友..記住我...
無聊的日子..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 195
今日人氣: 37
累積人氣: 11715
文章分類
全部 (54)
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 24 日  星期日   晴天


變回以前笑面迎人的我 分類: 未分類

原來音樂對我ge影響力真係好大架...

呢幾日都听唔少歌,有幾首d歌詞講得好好架...

以前ge唔開心..就當係磨練..

以後ge路係自己揀..我唔會再咁傻

去為一d無可能ge事期待...

而且,我還有你地呢班支持我..真心對我好ge好友

點捨得令你地為我擔心喎...

我要給所有朋友歡樂...這就是我的價值''

如果我係一個令身邊ge人唔開心ge人...

我諗我留在大家身邊都無用

所以我決定好似以前咁...凡事樂觀面對...

送給大家快樂''

雖然我唔可以一下子忘記''佢''

但我答應大家..唔會再為''佢''而傷心,因為''佢''在我心目中不夠你們重要!

 

發表時間:2008-02-24 02:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 N21 的日誌)


華...* 於 2008-02-24 05:32 PM 發表:
音樂...真係可以比到我地一d人生觀架...
聽多d歌...自己都會學多d...~
你而家咁識諗...都唔洗我擔心啦...~
希望你以後ge生活都會懷住開開心心ge心情去度過啦...^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

華哥..你講ge野我有記住ge,,唔洗擔心我架啦
無論有幾大打擊,,以後ge我都會樂觀面對!
Posted at 2008-02-27 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



{' NikI} 於 2008-02-24 05:02 PM 發表:
是Yaa"...
朋友永遠在心中是第一位滴"...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55..朋友是最重要的!
希望你睇完之後都會變得開心...
睇到你個blog都知你好唔開心...樂觀d啦''
Posted at 2008-02-27 07:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Angel_Hair 於 2008-02-24 04:46 PM 發表:
你終於諗通左naa'
做番以前樂觀gee你'
送給你1個大大的CM~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

彤姐...你個cm有幾大呀?又唔係第一個!
不過好多謝你留cm ge
Posted at 2008-02-27 07:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



♪棋" 於 2008-02-24 04:37 PM 發表:
"所以我決定好似以前咁...凡事樂觀面對..."
好開心睇到你哩句說話...你終於做番以前
哥個開心樂觀ge你..我之前十分之期待ge願
望..估唔到真係可以實現添!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

棋姐..我答應過你 只要你同我講你想要咩願望 我都可以比你!
依家我做到了...不知你的諾言會否做到''
 
Posted at 2008-02-27 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





好友名單
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
網站連結
尚無任何連結
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031