|
|
2008 年 5 月 11 日 星期日  |
週記  |
分類: 未分類 |
因為電腦的問題...所以唔可以成日上網 ==
今個星期心情..變化好大''
星期一
放假..一早陪呀爸跑步...
之後返屋企打機...
星期二
朝早呀爸車我返學...睇住佢隻手反應好慢....
我先記起..佢身體已經出現了毛病''
開始..我擔心佢....所以戈日做野都無乜心機''
星期三
悶悶的度過...
因為14班的都很忙碌''
星期四
又係無聊的一日''
覺得自己好浪費時間..
夜晚呀爸買左個新手提電話返黎..
個款..個人覺得好樣''
呀爸仲間我in唔in..
又話係輕觸架..仲話有藍牙好潮[個人好無奈]
之後又問我d歌in唔in
最新戈首竟然係小方ge大細心..
仲有大哥..你不是好情人等歌''
因為佢部機「太in」
我唔識用啦..之後佢又問我點校乜乜..
問黎問去,,,我不耐煩咁話唔知唔識''
依家諗返有點衰呢..
之前先話佢年紀大..要好好孝順佢''
依家竟然咁做...
星期五
一早起身好唔舒服....
心情好差...整天都好燥''
因為...呀晴唔听我電話..[ kaka講笑]
因為戈日好多野要做...
放學之後去左婦聯開會...之後回家
心情都無好轉到...
夜晚開電腦交翻譯...
結果上唔到網..交唔到
開始發脾氣...
之後呀妹叫我save係usb到
我仲係不停試下上唔上到網..
10分鐘後..依然唔得''
發起脾氣..按左個關機鍵..
但仲未save落usb到 ==
之後因為明日要交地理戈個勞作
打比呀晴叫佢幫我買水..
之後傾左好耐...
心情慢慢平伏落黎''
戈晚..成晚都訓得好差,,,
星期六
因為訓得唔好..
所以好累 ==
但心情靚靚...kaka 唔知點解呢''
之後同呀晴去買水..仲見到華哥..
之後仲講笑''
放學...
心情突然沉重落黎..
獨自一個回家..
因為我害怕會發別人脾氣
回到家中..還要強顏歡笑...
星期日
即係今日啦...
今日係母親節...
好早起身陪佢食早餐''
之後返屋企..打網誌...
我參加左個宿營..下午就會出發
一早就執好野啦...
期待下午的宿營''
听日中午12點就會返架啦 =]
我有一個願望..不知能否實現...
我希望可以靠在華哥..晴同嘉敏的膊上...
大哭一場''
|
| 發表時間:2008-05-11 12:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
華...* 於 2008-05-12 09:47 PM 發表:
你想ge話,隨時都得,我唔介意,最多搵多幾張紙巾姐,但我希望無呢一日囉...因為,我想你開心....
|
網主回覆
...有需要我會找你的...
不過我答應你我會盡量令自己開心,好無? Posted at 2008-05-17 01:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lieyou 於 2008-05-12 06:25 PM 發表:
當自己孤單ge時候總係希望有朋友係身邊ge...
|
網主回覆
這個...是當然的'' Posted at 2008-05-17 01:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[[敏''× 於 2008-05-11 08:56 PM 發表:
累了總想找個依靠... 停在原地...好好休息... 可是接下來還是要裝著堅強... 堅強完還是要堅強...
|
網主回覆
好似身同感受咁bo'' Posted at 2008-05-12 02:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|