|
|
2008 年 5 月 23 日 星期五  |
每日都係呆呆地過...  |
分類: 未分類 |
今日朝早...同蔡頭一齊走左去借書''
咁啱撞到呀晴...
打完招呼..可能仲未訓醒..
呆呆地借完書走左''
之後上電腦堂戈陣...
又見到呀晴..自然反應叫住左佢...
講左幾句就走lu''
下午2點企係門口...代16班ge人值日...
依然係發呆中....
今日ge堂悶爆...所以一直都無听書''
一本新作係水魚生日戈日完成lu''
唔記得同佢講聲生日快樂..依家補返啦''
會唔會太遲呢?
放學戈陣..又要做死人化學紙..
講開化學真係激氣...
小測得戈18分 ==
算啦...反正我係唔識''
測驗先算啦 =]
放學戈陣唔識做化學紙...
結果悶悶地去左搵呀晴吹水...
發現華哥係到唱歌..動听得很 =]
嗱..華哥..咪話我無提你啦''
傾左好耐..返左課室做化學''
做完之後等埋棋姐佢地..所以落左14班听歌''
張嘉榮同學把聲非常突出...「好听」到..無言 ==
听左一陣..佢地都走lu..又走返課室無無聊聊的過...
之後放學..做左「大閘蟹」
比人宰'' 放學戈陣見到d係到義賣...
全部係濠江的...
本身都無理到...點知撞到「三柴」..黃小姐''
無理由唔比架嘛...
但係身上無零錢...比左20蚊買左2盒lemon tea..
比左盒花花飲....
今日心情由呆滯→開心→難受→平靜''
傷心的原因唔想講...開心係因為..未有唔開心ge野發生'
不過整體都係呆呆地...==
kaka..或者呆呆地咁過會開心得多 =]
|
| 發表時間:2008-05-23 09:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
獸仔.. 於 2008-06-06 08:16 PM 發表:
見你個blog.. 打住"白羊座也愛流淚".. 我十分贊成.. 因為我認為眼淚可以帶走悲傷.. 係咪??
|
網主回覆
55..喊唔係水瓶座ge人ge專利.. Posted at 2008-06-09 06:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
啊啊啊啊啊.. 好似遲左先睇到-3- 嘛嘛~沒關係~ 你的心意我收到了, 你本野仲係我度喎.. 仲未有時間睇(汗) 不過放心, 俺會看的
|
|
|
華...* 於 2008-05-24 11:50 PM 發表:
幾無聊啦都,唔知點解而家就好似暴風雨前夕,突別平靜...~~
|
網主回覆
唔好咁講啦...也許係暴風雨過左,雨過天晴呢? Posted at 2008-05-28 07:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
盈 於 2008-05-24 09:41 PM 發表:
又係第一...太厲害了(謎:咁樣只係表明你超得閒!!) 好平靜一天...我突然好想去海灘tim~ 其實喱日我諗左一d野... 係咩唔話你知~~ 不過越諗越衰.....唉~ 可能我唔係哥種諗野ge人~
|
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|