錫自己...讓傷痕慢慢復元..
抱着那殘酷的狼 應該自負那後果

曾像孩子 愚昧無知 曾亦無心 踏進愛戀
於錯敗中站起 總會長一智 或會成熟到不必再輸

情人像在夢中消失了 才銘記一世
N21
暱稱: ┌儀┐
性別: 女
最新文章
第一次的飲酒..
第一次開心的受傷...
愛情遊戲
一世的好朋友..記住我...
無聊的日子..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 195
今日人氣: 23
累積人氣: 11636
文章分類
全部 (54)
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 23 日  星期五   晴天


每日都係呆呆地過... 呆滯 分類: 未分類

今日朝早...同蔡頭一齊走左去借書''

咁啱撞到呀晴...

打完招呼..可能仲未訓醒..

呆呆地借完書走左''

之後上電腦堂戈陣...

又見到呀晴..自然反應叫住左佢...

講左幾句就走lu''

下午2點企係門口...代16班ge人值日...

依然係發呆中....

今日ge堂悶爆...所以一直都無听書''

一本新作係水魚生日戈日完成lu''

唔記得同佢講聲生日快樂..依家補返啦''

會唔會太遲呢?

放學戈陣..又要做死人化學紙..

講開化學真係激氣...

小測得戈18分 ==

算啦...反正我係唔識''

測驗先算啦 =]

放學戈陣唔識做化學紙...

結果悶悶地去左搵呀晴吹水...

發現華哥係到唱歌..動听得很 =]

嗱..華哥..咪話我無提你啦''

傾左好耐..返左課室做化學''

做完之後等埋棋姐佢地..所以落左14班听歌''

張嘉榮同學把聲非常突出...「好听」到..無言 ==

听左一陣..佢地都走lu..又走返課室無無聊聊的過...

之後放學..做左「大閘蟹」

比人宰'' 放學戈陣見到d係到義賣...

全部係濠江的...

本身都無理到...點知撞到「三柴」..黃小姐''

無理由唔比架嘛...

但係身上無零錢...比左20蚊買左2盒lemon tea..

比左盒花花飲....

今日心情由呆滯→開心→難受→平靜''

傷心的原因唔想講...開心係因為..未有唔開心ge野發生'

不過整體都係呆呆地...==

kaka..或者呆呆地咁過會開心得多 =]

發表時間:2008-05-23 09:51 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 N21 的日誌)


獸仔.. 於 2008-06-06 08:16 PM 發表:
見你個blog..
打住"白羊座也愛流淚"..
我十分贊成..
因為我認為眼淚可以帶走悲傷..
係咪??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55..喊唔係水瓶座ge人ge專利..
Posted at 2008-06-09 06:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Amy3399520 於 2008-06-01 12:12 AM 發表:
啊啊啊啊啊..
好似遲左先睇到-3-
嘛嘛~沒關係~
你的心意我收到了,
你本野仲係我度喎..
仲未有時間睇(汗)
不過放心, 俺會看的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



華...* 於 2008-05-24 11:50 PM 發表:
幾無聊啦都,唔知點解而家就好似暴風雨前夕,突別平靜...~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好咁講啦...也許係暴風雨過左,雨過天晴呢?
Posted at 2008-05-28 07:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



盈 於 2008-05-24 09:41 PM 發表:
又係第一...太厲害了(謎:咁樣只係表明你超得閒!!)
好平靜一天...我突然好想去海灘tim~
其實喱日我諗左一d野...
係咩唔話你知~~
不過越諗越衰.....唉~
可能我唔係哥種諗野ge人~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





好友名單
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
網站連結
尚無任何連結
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728