|
|
2008-06-26  |
分類: 未分類 |
上網戈舊野又壞壞地..搞到咁耐先可以打日誌''
最近都係無無聊聊咁過...
但係諗左好多野...
好白痴咁係到諗自己將來會點''
好清楚自己ge理想..[呢樣應該係我最了解自己ge野]
一直諗點樣先可以向住理想前進...
諗下諗下..就打左比晴''
問佢佢有咩理想..佢ge答案係..秘密=]
最近同晴多左好多野傾..一般都係講佢近況''
講下講下..講到無野講就收線 [好無聊呢'']
之後又諗暑假到底做咩好?
講過要學結他...要增高''目標係...唔講''haha
學結他..除左係自己鍾意音樂..另一個原因係因為''佢''
乜唔係感覺耐左會變淡架咩?點解會點返着架?
唉..還是不要想他'' 反正唔會為佢傷心啦''
還是那句..會不自覺為佢改變自己....
有句話其實好想同'某個人'講..當時拒絕''你'' 係唔想當''你''後備..
還是咩都唔諗比較好..努力咁寫我的新作吧''
初二的轉變很大..變得會發脾氣..
當然都有變好到..某d部份..還變得固執左''
睇住身邊ge人都係到變...突然..腦袋一片空白''
咩都諗唔到...所以...打完'' haha
|
| 發表時間:2008-06-26 10:53 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝你的cm'' Posted at 2008-07-01 01:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
華...* 於 2008-06-27 01:58 PM 發表:
其實唔只係我地變緊,其實...你有無覺得你自己都變緊!!你變得成熟左,處理手法都冷靜左...作為你ge best friend...我都好欣慰!!首先係到...我要同你講聲sorry先... 因為我成績的關係...我成日都唔理你,又唔同你傾偈...~傾到無兩三句就要返入課室溫習....!!!放你係出面,唔理你~!!真係好對唔住...."其實我而家都唔知仲有無資格去教你,去話你,去關心你....!!看來晴會有資格多d~~可能我地係異性...講咩都要就住就住..."係咁啦...祝你日日都開心啦...
|
網主回覆
其實..我還是那麼孩子氣的'' 只係發生ge事..不得不堅強..冷靜...
你唔洗同我say sor架...我明白你有你ge野要做..成績好重要''所以我無怪過你''
當然..best frd之間係唔需要任何對唔住ge..資格...你一定有'' 晴係一個好好ge聆聽者..而你會比意見我..會教我點做''2個唔可以比較..同樣都係咁重要...雖然我地係異性..可能我唔鍾意講野轉黎轉去...所以好多時想講就講..好少會就住..或者你會介意啦''其實我同晴之間距離..有時比同你更遠...同樣祝你日日開心啦=] Posted at 2008-07-01 01:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha..愈諗愈固執嘛'' Posted at 2008-07-01 01:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝你的cm'' Posted at 2008-07-01 01:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|